الثلاثاء، 1 ديسمبر 2009

بين قوسين



نادوا كتير عاليا انت فين؟

بقالك ايام مختفى وبعدين؟

ناوى ايه تنطوى؟ رديت وقولت

سبونى دا انا اللى عايش بين قوسين

هناك 8 تعليقات:

الشعب لابد له من حكومه تشكمه يقول...

امممممممم واضح انى هتابعك:)
عجبنى اوى الكلمتين دول ,انت ماشى على خطى جاهين:)

هتابعك لحد معرف دماغك:)

فكره لوه اوى اللى عايش بين قوسين دى,جديده:)

محمد فؤاد (صاحب عمود النور) يقول...

دا شرف ليا يا شيما انك تتبعينى ... وانا مبسوط جدا انى اشوف تعليقك على الرباعية دى ..

على فكرة هما كدا بتوع المنصورة ليهم دماغ عاليه جدااا أصل انا من المنصورة برضة ههههه

مدونتك حلوة وبالذات ايامك فى النعتقل اقصد فى بيت الطالبات

Unknown يقول...

believe it or not

da bezzabt e7sasy f aw2at keteeeeeeer awy

ba7'tafy keda fe3lan wel nas bet2olly keda fe3lan w beyeb2a e7sasy 7a2ee2y eny "bein kossein" bas 3omry ma fakkart fel tashbeeh da
bas howa mazbout awy

محمد فؤاد (صاحب عمود النور) يقول...
أزال المؤلف هذا التعليق.
محمد فؤاد (صاحب عمود النور) يقول...

اكيد مصدقك يا مى لان احساسى باللى حواليا هو اللى بيخلينى اكتب كدا وانا مبسوط جدااا انى اقدرت اعبر عن اللى جواكى ولو بكلمة بسيطة

Unknown يقول...

my favorite seriously u r more than just a writer:):)...enta fanaaaaan

محمد فؤاد (صاحب عمود النور) يقول...

ميرسى يا هبة انا لا فنان ولا حاجه انا بكتب اللى الناس عايزة تقولة وممكن مايكونوش قادرين لا يقوله لحد ولا لنفسهم

hend mossallam يقول...

7elwa awii bas msh 3arfa liih 7assa 2ni ma3andish kossen a3ish benhom tefteker di moshkkela ??!!msh 3arfa....yemken 3ashan msh 3arfa antewi aw 2li 7awalaya msh saybeni f 7alii bgd 7ayarteni :D